Pozice v kanceláři

Back office

Aktuálně rozšiřujeme náš tým o pozici Back office pro úsek: obchodu, LEANu a licencí (REAL TRADE a.s.)!

Mám zájem o práci
Back office

Co budeš potřebovat

  • Min. SŠ vzdělání
  • Pokročilá znalost MS Office (především Excel) - podmínkou
  • ŘP sk. B, aktivní řidič
  • Aktivní znalost AJ podmínkou
  • Pozice je vhodná pro absolventy

Co tě u nás čeká

  • Administrativní podpora týmu
  • Příprava pravidelných reportů a podkladů k oborným poradám
  • Zajištění chodu kanceláře ředitele/vedoucího
  • Spolupracování s kolegy napříč firmou

Co ti nabízíme

  • Zázemí stabilní a dynamicky rostoucí české společnosti v holdingu CSG
  • Osobitý přístup k zaměstnancům a přátelský kolektiv
  • Možnost rozvoje, odborného a kariérního růstu
  • Moderní zázemí a příjemné pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci
Back office
Máte zájem o pozici?

Přidejte se k nám

Zajímá nás váš zájem! Připojte se k nám a společně tvořme budoucnost.