Pozice v kanceláři

Back office

Aktuálně rozšiřujeme náš tým o pozici Back office pro úsek: obchodu, provozních projektů a nákupu.

Mám zájem o práci
Back office

Co budeš potřebovat

  • Min. SŠ vzdělání;
  • Pokročilá znalost MS Office (především Excel) - podmínkou;
  • ŘP sk. B, aktivní řidič;
  • Aktivní znalost AJ podmínkou;
  • Pozice je vhodná pro absolventy.

Co tě u nás čeká

  • Administrativní podpora týmu;
  • Příprava pravidelných reportů a podkladů k oborným poradám;
  • Zajištění chodu kanceláře ředitele/vedoucího;
  • Spolupracování s kolegy napříč firmou.

Co ti nabízíme

  • Zázemí stabilní a dynamicky rostoucí české společnosti v holdingu CSG
  • Osobitý přístup k zaměstnancům a přátelský kolektiv
  • Možnost rozvoje, odborného a kariérního růstu
  • Moderní zázemí a příjemné pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci
Back office
Máte zájem o pozici?

Přidejte se k nám

Zajímá nás váš zájem! Připojte se k nám a společně tvořme budoucnost.