Manažer servisního centra
Mám zájem o práciCo budeš potřebovat
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Zkušenost s jednáním se zákazníky
- Zkušenost s vedením, rozvojem a motivací týmu
- Základní znalost vojenské techniky výhodou
- Zkušenosti se servisem těžké techniky nebo servisem nákladních automobilů výhodou
- Aktivní znalost AJ podmínkou
- Znalost práce na PC s IS, pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, strategické myšlení, ochota cestovat
Co tě u nás čeká
- Tvorba a naplňování strategie rozvoje servisu v regionech a související podpora zákazníka (ve spojení s životním cyklem produktů)
- Vedení týmu servisních techniků a jejich technická, metodická a organizační podpora
- Reporting nadřízenému manažerovi a managementu firmy
- Pravidelný kontakt s obchodníky, vytváření obchodní strategie prodeje náhradních dílů a služeb v souvislosti s produkty
- Odpovědnost za rentabilitu servisu a jeho obchodní rozvoj
- Zajištění potřebného materiálu a náhradních dílů pro celé prodejní portfolio - řešení strategie ND, odpovědnost za servisní sklad, řízení objednávek náhradních dílů a průběžná kontrola stavu zásob, všeobecná podpora zákazníků v oblasti servisu
- Odpovědnost za průběh záručních i pozáručních oprav, úzká spolupráce s oddělením kvalit, obchodu
- Zajištění výjezdů servisních techniků a podpůrných týmů na požadované servisní akce
- Vyhotovení cenových nabídek na servisní požadavky zákazníků
- Odpovědnost za organizaci a podporu školení zákazníků v oblasti údržby a oprav produktů v úzké spolupráci s projektovým a produktovým oddělením
Co ti nabízíme
- Zázemí stabilní a dynamicky rostoucí české společnosti v holdingu CSG
- Osobitý přístup k zaměstnancům a přátelský kolektiv
- Možnost rozvoje, odborného a kariérního růstu
- Moderní zázemí a příjemné pracovní prostředí
- Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Přidejte se k nám
Zajímá nás váš zájem! Připojte se k nám a společně tvořme budoucnost.