Pozice v kanceláři

Manažer servisního centra

Mám zájem o práci
Manažer servisního centra

Co budeš potřebovat

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru
  • Zkušenost s jednáním se zákazníky
  • Zkušenost s vedením, rozvojem a motivací týmu
  • Základní znalost vojenské techniky výhodou
  • Zkušenosti se servisem těžké techniky nebo servisem nákladních automobilů výhodou
  • Aktivní znalost AJ podmínkou
  • Znalost práce na PC s IS, pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, strategické myšlení, ochota cestovat

Co tě u nás čeká

  • Tvorba a naplňování strategie rozvoje servisu v regionech a související podpora zákazníka (ve spojení s životním cyklem produktů)
  • Vedení týmu servisních techniků a jejich technická, metodická a organizační podpora
  • Reporting nadřízenému manažerovi a managementu firmy
  • Pravidelný kontakt s obchodníky, vytváření obchodní strategie prodeje náhradních dílů a služeb v souvislosti s produkty
  • Odpovědnost za rentabilitu servisu a jeho obchodní rozvoj
  • Zajištění potřebného materiálu a náhradních dílů pro celé prodejní portfolio - řešení strategie ND, odpovědnost za servisní sklad, řízení objednávek náhradních dílů a průběžná kontrola stavu zásob, všeobecná podpora zákazníků v oblasti servisu
  • Odpovědnost za průběh záručních i pozáručních oprav, úzká spolupráce s oddělením kvalit, obchodu
  • Zajištění výjezdů servisních techniků a podpůrných týmů na požadované servisní akce
  • Vyhotovení cenových nabídek na servisní požadavky zákazníků
  • Odpovědnost za organizaci a podporu školení zákazníků v oblasti údržby a oprav produktů v úzké spolupráci s projektovým a produktovým oddělením

Co ti nabízíme

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Srdečný a osobitý přístup ke svým zaměstnancům
  • Motivující platové ohodnocení pro všechny profese
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci
Manažer servisního centra