Tvorba a naplňování strategie rozvoje servisu v regionech a související podpora zákazníka (ve spojení s životním cyklem produktů)
Vedení týmu servisních techniků a jejich technická, metodická a organizační podpora
Reporting nadřízenému manažerovi a managementu firmy
Pravidelný kontakt s obchodníky, vytváření obchodní strategie prodeje náhradních dílů a služeb v souvislosti s produkty
Odpovědnost za rentabilitu servisu a jeho obchodní rozvoj
Zajištění potřebného materiálu a náhradních dílů pro celé prodejní portfolio - řešení strategie ND, odpovědnost za servisní sklad, řízení objednávek náhradních dílů a průběžná kontrola stavu zásob, všeobecná podpora zákazníků v oblasti servisu
Odpovědnost za průběh záručních i pozáručních oprav, úzká spolupráce s oddělením kvalit, obchodu
Zajištění výjezdů servisních techniků a podpůrných týmů na požadované servisní akce
Vyhotovení cenových nabídek na servisní požadavky zákazníků
Odpovědnost za organizaci a podporu školení zákazníků v oblasti údržby a oprav produktů v úzké spolupráci s projektovým a produktovým oddělením