Koordinátor/ka realizace zakázek
Mám zájem o práci
Co budeš potřebovat
- SŠ vzdělání - technického/ekonomického směru, VŠ výhodou;
- Praxe ve výrobní společnosti;
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook);
- Vysoká míra zodpovědnosti a samostatnosti;
- Znalost čtení výkresové dokumentace;
- Znalost AJ minimálně na úrovni B1;
- Zájem o vojenskou techniku výhodou.
Co tě u nás čeká
- Plánování a organizace realizace uzavřených obchodních zakázek;
- Komunikace s obchodem: Zjišťování potřeb zákazníků, konzultace technických specifikací a nabídka řešení;
- Návrhy technického řešení zakázek;
- Příprava podkladů pro realizaci zakázek (nákup zboží, kooperace, vlastní výroba);
- Řešení případných reklamací realizovaných zakázek; Operativní řešení vzniklých komplikací nebo změn v průběhu zakázky;
- Průběžný reporting o časovém, věcném a kvalitativním plnění svěřených zakázek;
- Řešení možných časových kolizí, operativní změny plánu;
- Řízení rizik a příležitostí v rámci realizovaných zakázek;
- Spolupráce s týmem: Úzká spolupráce s odděleními výroby, projektového managementu nebo technického vývoje.
Co ti nabízíme
- Zázemí stabilní a dynamicky rostoucí české společnosti v holdingu CSG
- Osobitý přístup k zaměstnancům a přátelský kolektiv
- Možnost rozvoje, odborného a kariérního růstu
- Moderní zázemí a příjemné pracovní prostředí
- Na většině pracovišť ve výrobě jednosměnný provoz
- Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)

Přidejte se k nám
Zajímá nás váš zájem! Připojte se k nám a společně tvořme budoucnost.