Pozice v kanceláři

Koordinátor/ka realizace zakázek

Mám zájem o práci
Koordinátor/ka realizace zakázek

Co budeš potřebovat

  • SŠ vzdělání - technického/ekonomického směru, VŠ výhodou;
  • Praxe ve výrobní společnosti;
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook);
  • Vysoká míra zodpovědnosti a samostatnosti;
  • Znalost čtení výkresové dokumentace;
  • Znalost AJ minimálně na úrovni B1;
  • Zájem o vojenskou techniku výhodou.

Co tě u nás čeká

  • Plánování a organizace realizace uzavřených obchodních zakázek; 
  • Komunikace s obchodem: Zjišťování potřeb zákazníků, konzultace technických specifikací a nabídka řešení;
  • Návrhy technického řešení zakázek; 
  • Příprava podkladů pro realizaci zakázek (nákup zboží, kooperace, vlastní výroba); 
  • Řešení případných reklamací realizovaných zakázek; Operativní řešení vzniklých komplikací nebo změn v průběhu zakázky;
  • Průběžný reporting o časovém, věcném a kvalitativním plnění svěřených zakázek; 
  • Řešení možných časových kolizí, operativní změny plánu; 
  • Řízení rizik a příležitostí v rámci realizovaných zakázek;
  • Spolupráce s týmem: Úzká spolupráce s odděleními výroby, projektového managementu nebo technického vývoje.

Co ti nabízíme

  • Zázemí stabilní a dynamicky rostoucí české společnosti v holdingu CSG
  • Osobitý přístup k zaměstnancům a přátelský kolektiv
  • Možnost rozvoje, odborného a kariérního růstu
  • Moderní zázemí a příjemné pracovní prostředí
  • Na většině pracovišť ve výrobě jednosměnný provoz
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci
Koordinátor/ka realizace zakázek
Máte zájem o pozici?

Přidejte se k nám

Zajímá nás váš zájem! Připojte se k nám a společně tvořme budoucnost.