Pozice v kanceláři
Asistent/ka finančního ředitele - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY
Mám zájem o práci
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Aktivní uživatelská znalost MS Office, na excel kladen velký důraz
- Dobré organizační schopnosti, flexibilita, spolehlivost a zodpovědnost
- Samostatnost a aktivní přístup
- Znalost AJ slovem i písmem na komunikační úrovni (minimálně úroveň B1)
- Řidičský průkaz skupiny B
- Administrativní a organizační podpora ředitele (odchozí a příchozí pošta, docházka, organizace schůzek, dokumentace, apod.)
- Práce v interních systémech a programech
- Plnění operativních úkolů napříč kompletní agendou FŘ se zaměřením na oblast treasury
- Zázemí stabilní české společnosti
- Osobitý přístup ke svým zaměstnancům
- Vzdělávání, možnost odborného a kariérního růstu
- Hlavní pracovní poměr s možností jedné směny a po roce smlouvy na dobu neurčitou
- Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci