Pozice v kanceláři

Asistent/ka finančního ředitele - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

Mám zájem o práci
Asistent/ka finančního ředitele - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

Co budeš potřebovat

  • VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
  • Aktivní uživatelská znalost MS Office, na excel kladen velký důraz
  • Dobré organizační schopnosti, flexibilita, spolehlivost a zodpovědnost
  • Samostatnost a aktivní přístup
  • Znalost AJ slovem i písmem na komunikační úrovni (minimálně úroveň B1)
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co tě u nás čeká

  • Administrativní a organizační podpora ředitele (odchozí a příchozí pošta, docházka, organizace schůzek, dokumentace, apod.)
  • Práce v interních systémech a programech
  • Plnění operativních úkolů napříč kompletní agendou FŘ se zaměřením na oblast treasury

Co ti nabízíme

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Osobitý přístup ke svým zaměstnancům
  • Vzdělávání, možnost odborného a kariérního růstu
  • Hlavní pracovní poměr s možností jedné směny a po roce smlouvy na dobu neurčitou
  • Zaměstnanecké výhody a benefity (Více v sekci PROČ PRACOVAT U NÁS)
Mám zájem o práci
Asistent/ka finančního ředitele - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY